Jan 14, 2010

高鐵

工作關係, 每星期差不多都要到廣州一次. 現在乘直通車, 每次來回約為四小時. 加上開會時間, 一天就不見了.

我是支持高鐵的. 能把車程縮短至48分鐘, 那是多於一倍的效率. 把車站建於錦上路的話. 再轉車到市區, 將48分鐘變回兩小時. 那就不起好了.

香港, 甚或世界發展都要北望神州. 能貫串大陸的鐵路, 沒有理由是件壞事. 香港作為大陸的門戶, 不建高鐵會影響競爭力, 也不是天文科學的難以理解. 大陸的客戶, 用大陸的公司, 理所當然. 地埋上縮減不了距離, 但時間上可以, 那就是香港的本錢.

跟盧冠庭一樣, 純粹個人立場. 他為的是環保, 建設就是破壞. 我看的是生活, 無生意就是食屎. 講完.

6 comments:

KennyT said...

我同劉蟻都支持香港要有高鐵

Unknown said...

請先弄清楚以下事實,以免將來呻笨:

1.廣州高鐵站其實位處番禺郊區,如果要去天河要再轉乘十八個地鐵站,要多花約四十分鐘,未計兩地兩檢

2.不知閣下住哪裏,但即使從錦上路到西九也不可能需要一小時零十二分鐘

有關資料在網上很多,以下只是其中之一:http://hk.myblog.yahoo.com/simonchauhk/article?mid=4851

Mike said...

我住港島東鰂魚涌,由錦上路返回屋企真係唔只72分鐘。如果有其他方法可以快趣啲歸家,可以告訴我嗎?


西鐵綫
紅磡 - 尖東 - 柯士甸 - 南昌 - 美孚 - 荃灣西 - 錦上路 - 元朗 - 朗屏 - 天水圍 - 兆康 - 屯門

Mike said...
This comment has been removed by the author.
Mike said...

其實南站建在番禺都ok, 廣深港高鐵除了方便港人外,亦要顧及南下嘅市民方便。武漢,貴州,南寧市亦以南站為交匯點,大概更加方便來港嘅內地客。互利為大前提,唔只單向嘅。

Bobo said...

我不贊成高鐵的...用香港市民的669億去拍大陸政府馬屁...669億只係個開始, 之後保養維修仲有排計, 香港市民要養米老鼠之餘更要養起高鐵, 米老鼠這兩年虧損了13億, 之後應該都仲有排蝕...香港市民準備好將你d血汗錢俾政府向大陸中央獻媚未???