Jan 14, 2010

你愛唔愛我 …

你愛我就要打電話俾我;

你愛我就要送花俾我;

你愛我就要洗晒以前情人的短訊;

你愛我就要生仔;

你愛我就要煮飯;

你愛我, 我叫你跳樓你都要跳 … 你唔死, 我就死俾你睇.

五區總辭總給我一種俾情人屈的感覺. 以死要脅. 民主我是支持的, 普選我也不反對. 但以一種你唔愛我, 我就死俾你睇的態度去實現這件事, 本來一件好事, 突然間變得很討厭. 愛就要愛晒, 唔愛就一滴都不能要. 這是暴力. 就如去茶餐廳, 點A餐, 跟餐一定要紅湯, 轉白湯就要散叫. 那是要摑的. 若果公投真的事成, 我也搞不好要怎樣投. 香港是需要多元化的聲音. 為此我是想支持所謂泛民. 但討厭被屈的我, 實在是千萬個不願意. 想到投票日, 選情告急的叫囂, 未選心已經煩了.